لطفا صبر کنید ...

تزریق ژل لب

2019-07-21 توسط admin0
201521513513761a

 تزریق ژل لب ، برجسته سازی لب

 

تزریق ژل لب ، برجسته سازی لب یا حجم سازی برای لب یکی از شایعترین و پُردرخواست ترین  روشهای زیبایی است.  بــــا افزایش سن، پُری لب ها ( که باعث می شو د لب ها جوان و برآمده باشند ) از بین می رود . همچنین با افزایش سن لبها باریک و نازک شده و چین های کوچک در حاشیه لب بوجود می آید. امروزه بیشتر افردای که درخواست برجسته سازی لب را دارند، خواهان پُری و برآمدگی بیشتر همراه با حفظ ظاهر طبیعی لب ها هستند. وقتی فردی درخواست برجسته سازی لب را دارد، نکته ای که پزشک باید در نظر بگیرد این اسـت که ساختمان طبیعی لب وی و ارتباط آن با سایر اجزای صورت چگونه است و تا چه حجمی می تواند ژل تزریق کند تــا  تــوازن صورتش را بهم نزند. بدیهی است تسلط کامل پزشک بر آناتومی صورت و طراحی چهره و عملکرد ژل ها نقش مهمی در نتیجه رضایت بخش ایفا می کند.
کاندید خوب برای برجسته سازی لب کسی است که انتظارت واقع گرایانه داشته باشد و توقع نداشته باشند که با این تغییر شبیه ستارگان هالیوودی شود! با این همه ژل لب جدا فرد را زیباتر می کند.

لب یکی از علائم افزایش سن در صورت، چین های عمیقی است که از کناره بینی تا گوشه لب ها ایجاد می شود، که به آن چین نازولبیال (خط خنده) می گویند. معمولا خـــطوط خنده در اواخر دهه سوم یا اوایل دهه چهارم زندگی شروع به عمیق تر شدن می کنند. البتـــه عوامل ژنتیک و بعضی اوقات شیوه زندگی فرد ممکن است باعث تظاهر زودتر یا دیرتــر آنـها شونـــد .
با افزایش سن، کلاژن پوست کاهش می یابد ( و تماس بانور آفتاب باعث تسریع این عمـــل می شود) و در نتیجه الاستیسیتی(کشش پذیری) پوست کاهش می یابد و پوست شُل و آویزان می شود. شل شدن پوست باعث ایجاد چین های نازولبیال می شود . پیدایش چین نازولبیال نه تــنها باعـــث می شود که فرد مسن تر ار سن واقعی اش بنظر برسد بلکه باعث می شود  که فرد خسـته تـر و نحیف تر به نظر آید.
در رژیم های غذایی در افراد چاق، بویژه اگر سرعت کاهش وزن بیش از حد باشد صورت نیز مانند سایر قسمتهای بدن چربی خود را از دست می دهد و چین های نازولیبال (خطوط خنده) به طور ناگهانی ظاهر می شو ند .

ژل

نواحی از لب که در برجسته سازی آن باید مورد توجه قرار گیرند، کدامند؟  

Border ( خط لب )
خط لب شایعترین منطقه ایست که توسط فیلرپوستی برجسته می شود. خط لب محل اتــصال یافت سفید و قرمز لب به یکدیگر است. تزریق در این ناحیه حجم بیشتری به لبها نمی دهـــد ولی باعث مشخص تر شدن حاشیه لب ها می شود.(حالتی شبیه به کشیدن خط لب)

Philtrum (فیلتروم)
فیلتروم شامل ۲ خط در قسمت مرکزی لب فوقانی است که به بینی متصل می شوند. بــــا برجسته سازی این دو خط، جذابیت  لب ها بیشتر می شود .

Oral Commissures (پیوستگاه گوشه لب ها)

Oral commissures  که در گوشه هـای دهان قرار گرفته اند را نیز می توان پـر کرد.  معـمولا اندازه این ناحیه به خاطر اثر جاذبه زمین در اثر بالا رفتن سن بر روی پوست گونه ، افزایـــش می یابد . پر کردن این ناحیه گوشه های لب را به سمت بالا چرخانـده و ظاهــری شــادتر  و  مثبت تر ایجاد می کند .

Cupid’s Bow (کمان الهه سرخوشی)

Cupid’s bow  یا ناحیه V شکل در قسمت مرکزی لب بالایی را می توان با استفاده از فیلرهـا بر جسته کرد. تزریق در ناحیه V  شکل لب فوقانی همراه با فیلتروم، ظاهر خوشایندتری بـــه لب بالا می دهد .

Tubercle ( برجستگی قسمت میانی لب فوقانی )
برجسته سازی این قسمت در ایجاد ظاهر زیبا در برخی موارد اهمیت زیادی دارد.

download-(2)
رعایت چه نکاتی قبل ار تزریق ژل ضروری است؟
از آنجا که آسپیرین و داروهایی مانند ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول، امگا ۳، جین سین، ویتامین یی و همچنین چای سبز و…  باعث رقیق شدن خون و مانع ایجاد لخته می شوند، بایســتی دستکم از ۳ روز قبل از تزریق ژل مصرف آنها را قطع نمود.

آیا از فرم لب هایتان راضی هستید؟
امروزه ژل‌ها و پرکننده‌های متعددی برای حجیم سازی لب‌ها به‌کار می‌رود ، بهترین روش در حجیم سازی لبها، استفاده از ژل طبیعی و سازگار با بیولوژیک بدن به نام هیالورونیک اسید است که توسط مهندسی ژنتیک و مطابق بافت وماده‌ی در حال حرکت بین پوست و چربی ساخته می شود. این ماده سازگار با بافت های بدن تهیه و تزریق می شود و پس از ماه تجزیه و جذب می‌شود و تزریق باید مجدد انجام گیرد و عوارض کمتری نسبت به روش‌های دیگر حجیم سازی لبها دارد.
در نوع دیگر حجیم سازی لب‌ها مواد سنتتیک و شیمیای به حالت کلوئیدی و ژل وجود دارد و آب را جذب و حجیم می‌شود که این ژلها با عوارض دایمی و نظیر زخم در توده تزریق، زیبایی فرد را به خطر می اندازد. ژلهای غیر طبیعی و شیمیایی با حرکت سر در لبها نیز به حرکت در می‌آیند و به علت حرکت به یک طرف و نا متقارن بودن لبها شکل نافرم و زشتی به لبها می‌دهند.

توصیه هایی بسیار مهم برای تزریق ژل لب
اخیرا تعداد مراجعینی که قبلا تزریق ژل لب انجام داده اند و راضی نیستند زیاد شده اند.
۱ – قبل از هر گونه تزریقی باید لب معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.
۲ – فرم لب بایستی به سایز اولیه لب , ابعاد صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب شود و در حیطه طبیعی باشد.
۳ – طبق اصول زیبایی شناسی , لب بالا بایستی بیست درصد کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد.
۴ – در برخی مراجعین قبل از تزریق لب نیاز به اصلاحات دیگری مانند افزایش حجم  سایز چانه وجود دارد.
۵ – تزریق دوطرف لب بدون در تظر گرفتن قسمت مرکزی لبها صحیح نمیباشد.
۶ – بهترین انتخاب برای افزایش حجم لب استفاده از ژل های هیالورونیک اسید میباشد , البته مارک ژل و کیفیت برند آن هم بسیار مهم است.
۷ – تبحر و تکنیک پزشک در تزریق ژل لب بسیار حائز اهمیت است.

هشدار :  هیچگاه از ژل‌های دایمی و شیمیایی که باعت نا متقارن شدن صورت و حرکت وعفونت می‌شوند استفاده نکنید.ضمنا ژلهایی که ارزان و بی کیفیت هستند در نهایت ضرر بیشتری را به شما تحمیل خواهند کرد.
توصیه مهم :   «زیبایی لب در طبیعی بودن آن است». هماهنگ سازی لب ها و رفع نقایص آن به زیبایی صورت و طرح لبخند شما کمک شایانی میکند .

37

توصیه های ضروری دکتر بهرام منصوری اصل  در صورتی که مایل به تزریق ژل می باشید :

  • اکیدا توصیه می کنم از تزریق توسط  غیرمتخصص و خودسرانه پرهیز کنید .

تزریق ژل بدلیل حساسیت و ظرافت و دقت هر چه بیشتر توسط  خود آقای دکتر بهرام منصوری اصل تزریق می شود.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


logo-white-footer

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر بهرام منصوری می باشد