لطفا صبر کنید ...

تزریق ژل خط خنده

2019-07-21 توسط admin0
ubrat-pigmentnie-pyatna-na-lice-04

تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده یکی از بهترین و تنها راه ممکن یرای پر کردن و ترمیم خط خنده ، خطوط عمیق اخم تزریق ژل کلاژن یا فیلر های مجاز و بدون عوارض توسط متخصص پوست با تجربه می باشد ، همچنین با تزریق ژل یا فیلر های مناسب میتوان برای کسانیکه گونه های استخوانی و لاغر دارند گونه گذاری کرد ، درضمن برای کسانیکه که از لب نازک و باریک رنج می برند با تزریق فیلر یا ژل های بدون عارضه داخل لب میتوان حجم دهی مناسب به لب داد .خانم‌های بسیاری هستند که به‌دلیل افزایش سن در ناحیه گونه و کنار چشم و خط خنده دچار چروک‌هایی شده‌اند یا دوست دارند حجم لب‌هایشان را افزایش دهند.

 

نوع ژل مصرفی اول از همه به عمق چین محل تزریق بستگی دارد. مثلا برای خط خنده خیلی عمیق بهتر است از ژل‌های غلیظ به‌خصوص آنهایی که دوام و ماندگاری بیشتری دارند (مثلا ژل‌های یک تا ۲ ساله) استفاده شود و بالعکس اگر عمق چین‌های اخم یا خط خنده کم باشد بهتر است از ژل‌های رقیق‌تر و با دوام کمتر استفاده شود، بستگی به تشخیص آقای دکتر برای میزان تزریق  آن  دارد ، خصوصا درمورد چین‌های اطراف چشم که عمق آن از چین‌های خنده خیلی کمتر است حتما از ژل‌های رقیق باید استفاده شود. ژل‌هایی که از ماده هیالورونیک مشتق شده‌اند میزان عارضه کمی دارند و مدت ماندگاری آنها ۹ ماه تا یک سال است. ژل دیگری که نیمه عمر طولانی‌تری دارد از هیدروکسی آپاتیت مشتق شده که از ژل مشتق شده از هیالورونیک اسید موثرتر بوده و به‌صورت عمقی تزریق می‌شود.

 

توصیه های ضروری دکتر بهرام منصوری اصل  در صورتی که مایل به تزریق ژل می باشید :

  • اکیدا توصیه می کنم از تزریق توسط  غیرمتخصص و خودسرانه پرهیز کنید .

تزریق ژل بدلیل حساسیت و ظرافت و دقت هر چه بیشتر توسط  خود آقای دکتر بهرام منصوری اصل تزریق می شود.

مرکز تخصصی سروش سلامتی  دکتر بهرام منصوری  اصل در تبریز از روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست بنا به  تشخیص دکتر برای درمان  استفاده می‌کند. در اینجا ما برای  پیشبرد اطلاعات خوانندگان عزیز توضیح مختصری دادیم .(ضمنا همه خدمات ما به همراه بی حسی موضعی بوده که بیمار بدون هیچ احساس درد درمان شود و همه خدمات  ما بدون درد و خونریزی انجام می شود.)

215


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


logo-white-footer

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر بهرام منصوری می باشد