لطفا صبر کنید ...

تزریق ژل در صورت

2019-07-21 توسط admin0

 تزریق ژل در صورت

 

تزریق ژل در صورت امروزه انواع مختلفی از ژل های تزریقی برای برجسته سازی و فرم دهی صورت وجود دارند که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشند و متخصصین زیبایی کلینیک سیب سرخ نیز از آنها برای دستیابی به ظاهری جوان، زیبا و جذاب استفاده می کنند. از انواع مختلف ژل به منظور برجسته سازی و فرم دهی اجزای صورت و کاشت گونه، لب ، چانه و فک بمنظور افزایش زیبایی و جذابیت چهره واز بین بردن خطوط چین و چروک صورت (خط خنده ، خط اندوه ، گودی زیر چشم)استفاده می شود. برخی از این ژل ها مانند ژل هیالورونیک نه تنها باعث برجسته سازی و فرم دهی عالی به صورت شما می شود بلکه دارای خاصیت منحصربفرد افزایش رطوبت پوست شما نیز می باشد.

موارد کاربرد تزریق ژل

متخصصان سروش سلامتی از تزریق ژل در موارد زیر استفاده می کنند:

-پروتز لب
-پروتز چانه
-پروتز گونه
– رفع خط اخم
-رفع خط خنده
-درمان جای جوش
– درمان لاغری صورت
-زیبایی بینی بدون جراحی
-رفع پف زیر چشم
-درمان چین و چروک دور چشم
– رفع گودی و سیاهی زیر چشم
– درمان چین و چروک پوست صورت
-لیفت گردن
-درمان افتادگی پوست صورت و گردن
– از بین بردن جای زخم و بخیه
– لاغری موضعی
photo_2017-01-22_09-34-52
 مراحل تزریق ژل در سروش سلامتی :

مشاوره

در طول جلسه مشاوره،  متخصصین زیبایی سروش سلامتی ، با بررسی وضعیت پوست، فرم صورت  و سابقه پزشکی شما، مناسب ترین روش را بمنظور افزایش جذابیت و زیبایی چهره تان به شما توصیه می کنند.

 

تزریق ژل

قبل از شروع درمان، ناحیه مورد نظر تمیز شده و از مواد بی حسی موضعی برای بی حس کردن ناحیه قبل از انجام تزریق ها استفاده می شود. در ادامه پزشک متخصص مقدار مناسب از ژل را به زیر پوست بیمار تزریق می نماید تا به میزان برجسته سازی و فرم مورد نظر برسد.

در این حالت با توجه به نوع ژل و نواحی مورد نظر برای برحسته سازی و فرم دهی، شخص می بایست بتواند برجسته شدن و فرم دلخواه خود را بلافاصله پس از تزریق ژل مشاهده نماید.

پس از تزریق ژل

نتایج و افزایش جذابیت بلافاصله در فرد قابل مشاهده است. معدودی از افراد پس ازاتمام با میزان کاملاً اندکی کبودی و تورم مواجه شده، اما این علائم موقت هستند و پس از مدتی خودبخود و بدون هیچ درمانی برطرف می شوند. همچنین شخص می تواند بلافاصله پس از اتمام کار حتی آرایش کرده و یا به محل کار خود باز گردد.

برای حداکثر کردن نتایج پس از تزریق ژل های پوستی، توصیه می شود اقدامات مراقبتی زیر را مورد توجه قرار دهید :

نواحی فرم دهی شده را برای ۲۴ ساعت پس از تزریق مالش ندهید.
از سولاریم استفاده نکنید و از قرار دادن پوست نواحی فرم دهی شده در معرض نور مستقیم خورشید برای ۲ هفته پس از تزریق ژل خودداری نمایید.
فعالیت های عادی مراقبت از پوست و آرایش های مورد نظر خود را بدون وارد کردن فشار اضافی به پوست انجام دهید.

مدت دوام و ماندگاری نتایج

مدت زمان دوام و ماندگاری نتایج تزریق ژل بستگی به نوع ژل استفاده شده، ناحیه تحت درمان دارد.برای مثال، تزریق های انجام شده در ناحیه لب ها با سرعت بیشتر در مقایسه با مواد تزریق شده به خطوط خنده و اندوه از بین می روند. به طور کلی، هر چه غلظت این محصولات بیشتر باشد و در لایه های عمیق تر پوست تزریق شود، دوام و ماندگاری نتایج  افزایش پیدا خواهد کرد.

ژل های هیالورونیک دوام و ماندگاری موقت دارند و به همین خاطر اغلب اولین محصولاتی هستند که قبل از بقیه پیشنهاد می شوند. این نوع ژل ها معمولاً تا ۲ سال با توجه به نوع تزریق، دوام و ماندگاری دارند.

عوارض

ژل ها معمولاً به عنوان یک روش درمانی زیبایی موثر و کاملا بدون عارضه می باشند، ازآنجایی‌که از موادی ساخته شده اند که در بدن انسان نیز وجود دارند (مانند غضروف ها ، چشم و …). می توان گفت که قرمز شدن و ورم اندک پوست پس از تزریق تنها عوارض جانبی این روش می باشد که پس از مدتی خودبخود و بدون نیاز به هیچ درمانی از بین می روند.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


logo-white-footer

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر بهرام منصوری می باشد